Sway ~  來跳舞吧-- Pussycat Dolls (小野貓) 
 
 
When marimba rhythms start to play 當馬林巴琴節奏嚮起
 
Dance with me, make me sway 與我一起搖擺起舞
 
Like a lazy ocean hugs the shore 像慵懶的大海擁抱海岸
 
Hold me close, sway me more 抱緊我,搖晃我
 
Like a flower bending in the breeze 像微風中搖曳的花朵
 
Bend with me, sway with ease  和我一起輕輕搖擺
 
When we dance you have a way with me
我倆合而為一的舞著
 
Stay with me, sway with me 隨著我一起搖擺
 
 
Other dancers may be on the floor 舞池裡也許還有別的舞者
 
Dear, but my eyes will see only you
但我眼裡只有你,親愛的
 
Only you have that magic technique 唯有你才有魔力
 
When we sway I go weak 讓我擺動時混身虛軟
 
I can hear the sounds of violins 我能聽到小提琴聲音
 
Long before it begins 在它還沒有開始之前
 
Make me thrill as only you know how
只有你知道如何讓我興奮擅抖
 
Sway me smooth, sway me now現在溫柔的擺動我
 
sway me, take me Thrill me, hold me
搖動我,轉動我,讓我擅抖,抱著我
 
Bend me, ease me 輕輕的將我彎下
 
You have a way with me 和我一起共舞
 
 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Sway ~ 來跳舞吧
    全站熱搜

    悠遊蓮田 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()